Elsat logo

Informace o novinkách a chystaných opravách v kabelové síti společnosti Elsat spol. s r. o.
VYJÁDŘENÍ ŘEDITELE SPOLEČNOSTI
Lokalita: České Budějovice, Vimperk, Kaplice, Český Krumlov, Písek, Trhové Sviny, Týn nad Vltavou
Datum: 7. ledna 2019 10:34

Vážení zákazníci,

V neděli 30.12.2018 v ranních hodinách došlo k totální devastaci větší části naší hlavní přijímací stanice v Českých Budějovicích. Z této stanice je zajišťován přístup k Internetu pro naše zákazníky v Českých Budějovicích, dále distribuce analogových i digitálních programů pro České Budějovice a většiny digitálních programů pro naše televizní kabelové rozvody v ostatních městech. Klíčové komponenty použité technologie jsou pochopitelně zálohovány, ovšem kvůli obrovskému úniku vody z poškozeného ústředního topení v objektu, v jehož suterénu je naše technologie, došlo k poškození i záložní technologie.

Na opravě začalo od ranních hodin pracovat šest našich techniků (včetně mne). Během několika hodin se podařilo zprovoznit přístup k Internetu, některé analogově šířené programy a programy šířené ve formátu DVB-T. Následně pak byly postupně zprovozňovány i programy šířené ve formátu DVB-C. V odpoledních hodinách tak již byly v provozu téměř všechny digitálně šířené programy v SD verzích. Zprovoznili jsme veškeré „zálohy záloh“, které jsme měli v našem skladu. Dne 31.12.2018 v dopoledních hodinách nám byly dopraveny další komponenty z centrálního skladu dodavatele technologie. Dorazil rovněž technický specialista od dodavatele, který spolupracoval s našimi techniky. Díky intenzivnímu nasazení tak byly v odpoledních hodinách téhož dne již v provozu veškeré programy, včetně jejich případných HD verzí. Mimo provoz zůstaly pouze SD verze programů HBO, ovšem HD verze těchto programů jsou k disposici.

Z výše uvedeného je zřejmé, že se jednalo o skutečně mimořádnou událost, která nebyla zaviněna z naší strany. Díky maximálnímu úsilí bylo vše zprovozněno ve velmi krátkém čase. Přestože výpadky nebyly způsobeny naší vinou, chceme našim zákazníkům způsobené nepříjemnosti kompenzovat. Po celý měsíc leden 2019 budou našim zákazníkům, kteří užívají naši Základní programovou nabídku, zpřístupněny i programy z vyšších placených nabídek. Zákazníkům, kteří mají předplacenu některou z vyšších programových nabídek, nebude tato služba (či služby) za měsíc leden 2019 účtována.

Osobně se Vám omlouvám za způsobené nepříjemnosti. Poškození technologie nebylo způsobeno naší vinou a vynaložili jsme značné úsilí, abychom vše zprovoznili v co nejkratším čase.

 

V Českých Budějovicích, dne 4.1.2019

 

Ing. Petr Bárta MBA

ředitel Elsat spol. s r.o.

tisk
Copyright © 2006-2007 Elsat, spol. s r. o.